Amsterdam | Gepubliceerd op: 11 april 2011
Pitch
Fouradi en Jayh maken samen met diverse Nederlandse en Surinaamse artiesten een speciale I LOVE SU mixtape http://pr.co/p/000e0h
Samenvatting
Fouradi en Jayh hebben hun krachten gebundeld en maken een bijzondere I LOVE SU mixtape. Op de verzameling zullen verschillende Nederlandse en Surinaamse artiesten verschijnen. Zowel Jayh als Fouradi hebben een of meerdere nr. 1 hits in Suriname op hun naam staan. Als voorproefje op de aangekondigde mixtape trakteren zij hun fans met een gratis dowload van het nummer 'Zo Fly' inclusief videoclip geschoten in Suriname.
Verwachtte release datum van de I LOVE SU mixtape is 1 Juni 2011
Details
Zowel Jayh als Fouradi hebben een nr. 1 hit in Suriname op hun naam staan. Beide zijn meerdere malen in Suriname geweest voor optredens. De laatste twee keer zijn ze gezamenlijk naar Suriname afgereisd voor onvergetelijke shows. Bij hun laatste bezoek aan Suriname hebben de jongens een benefiet concert gegeven voor honderden Surinaamse weeskinderen. Bij dit concert was ook de first lady van Suriname aanwezig. In navolging van dit concert zijn de jongens nu in voorbereiding op een veel groter benefiet concert voor de wees, gehandicapte en andere minder bedeelde kinderen van Suriname.

Gedurende het verblijf van Fouradi en Jayh in Suriname hebben ze uiteraard ook vele locale artiesten leren kennen. Hieruit zijn verschillende nummers voortgekomen, het nummer 'Gek op jou' van Jayh en Colonel stond wekenlang op nummer 1. Ook het duet van Fouradi en Damaru 'mijn lady' was een regelrechte hit.
Mede dankzij deze succesvolle samenwerkingen, het enorme enthousiasme van het Surinaamse volk waarmee de jongens telkens weer worden ontvangen, en het grote talent wat er in Suriname rond loopt, heeft ervoor gezorgd dat Fouradi en Jayh een speciale mixtape wilden opnemen. Op de mixtape zullen geheel nieuwe nummers te horen zijn, als remixes van bestaande tracks. Vaststaat dat er verschillende Nederlandse én Surinaamse acts op te horen zullen zijn.
Verwachtte release datum van de I LOVE SU mixtape is 1 Juni 2011. Als voorproefje op de aangekondigde mixtape releasen Fouradi en Jayh op 11 April hun gezamenlijke YouTube single 'Zo Fly'. Deze single wordt door Fouradi en Jayh als gratis download aan hun fans aangeboden. 'Zo Fly' is geheel in Suriname opgenomen toen beide acts in December vorige jaar geboekt waren in de Anthony Nesty Sporthal te Paramaribo. De videoclip is gemaakt door het in Nederland én Suriname gevestigde videoproductie bedrijf Vigics. De jongens hebben ook al laten weten dat zij tijdens hun verblijf in Suriname vorige maand wéér een videoclip hebben opgenomen met Vigics.

Zowel Jayh als Fouradi staan geprogrammeerd op de TMF Awards 2011 te Amsterdam. Op dit moment hebben beide acts dikke hits te pakken. Jayh staat samen met The Partysquad al weken in de charts met 'ik ga hard' en ook Fouradi heeft samen met Lange Frans de titelsong 'stiekem' voor de film 'pizzamaffia' verzorgd